kedd, március 30, 2004

Akkkkkkkkkkkurvaélet.
Miért van az, hogy elvileg felelősségteljes felnőtt emberek képtelenek a legegyszerűbb feladatok ellátására?!!!! Minden hónapban legyártunk egy oldalt az újságba adott minisztériumnak. Ennek az oldalnak minden hónapban megvan a témája, nem kell kitalálni, megadja adott minisztérium. Ennek az oldalnak megvan a szerkesztője, aki nem én vagyok, ellenben az egyik főnököm igen. Odáig értem, hogy adott főnök kurvára utál dolgozni, nem pötyög hülye szavakat hülye klaviatúrákon. Azt is értem, hogy én vagyok az, akinek tele kell írnia egy kolumnát minden hónapban. Időnként (kábé félévente egyszer) besegít valaki. Ezt is értem.
De azt basszameg magyarázza má meg valaki, hogy amikor megírom azt a kibaszott kolumnát és a valaki, akinek be kellene segíteni, rossz anyagot küld / tojik elküldeni az anyagot (ami nagyjából az egytizedét tenné ki az oldalnak), miért nem lehet szólni?????? Miért ilyenkor derül ki, hogy nem igazán a témába vágó cikkecskét sikerült kiszenvednie magából a kollégának? Miért nekem kell gondolnom arra, hogy felnőtt emberek nem alkalmasak ama egyszerű felszólító mondatnak eleget tenni, hogy: légyszíves kérdezz meg egy iskolát erről meg arról. Miért két órával lapzárta előtt kell kiderülnie, hogy JABOCS! nincs kész az oldal. A faszom belé. Azt gondolja adott főnök, hogy, ha sunyulva lapít, akkor majd nem tűnik fel senkinek (főleg a megrendelő adott minisztériumnak), hogy kurávra nem sikerült eltalálni a témát, ezáltal kurvára van egy tízszer tíz centis luk az oldalon????? Dehogynem feltűnik. És akkor kinek kell megírnia még azt is? Megoldásokat a szerkesztőségbe várok.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]