csütörtök, március 11, 2004

Nos. Jóreggelt. Nem tudom, ismertetésnek kell itt következnie? Magyarázatnak, miért így, meg ez?
Legyen. A miértre egyszerű a válasz: íráskényszer. Bár ebből élek, nem elég, amit a munkában „alkotok”, sőt AZ nem is én vagyok. Majd kiderül, ez én vagyok-e. Az így már bonyolultabb. Nincs nekem energiám este naplót firkálgatni kis szobám magányában, a családi számítógép meg folyton szem előtt van, ott nem lehet jó zaftos önsajnálatnak beillő nyekergéseket lekopácsolni a klaviatúrán.
Marad a munkahelyi sunyulás, ebben több az élvezet is, lopom a drága idejüket, ha már úgyis kizsákmányolnak. Minden pályakezdőt kizsákmányolnak?
Gyanítom. Már, ha én lassan két év masszív gályázással a hátam mögött pályakezdőnek számítok...
Sebaj. Lehet még belőlem diplomás munkanélküli vagy pályaelhagyó is. Csak, hogy rontsam a statisztikát.
Csak, hogy tudják: nemrég kitöltöttem egy internetezők vásárlási és egyéb szokásait firtató kérdőívet, és ráébredtem, hogy a felső tízezerhez tartozom. Az én fizetési kategóriámnál, már csak egy magasabb volt a választhatók között. Miért nincs nekem akkor most hirtelen 12 millám, hogy megvegyem és felújítsam a kis Gyöngyszemet, amit pont oda teremtett a fővárosi építészet, ahol én lakást szeretnék? És mi van a többi ágrólszakadttal, aki sokkal- de sokkal szarabbul keres, mint én?


Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]