hétfő, április 05, 2004

Bővülünk!!!!!! Zsófi babát vár. Ez az év híre azt hiszem. Kicsit úgy érzem, kívülállóként kerültem a történetbe, ebből következően kissé ambivalensek az érzéseim a projecttel kapcsolatban.
Mert én vagyok az utolsó érkező a bagázsban, melynek többi tagja között lényegesen szorosabb szálak szövődtek az elmúlt 15 évben, mint az a félhaversági viszony, ami engem fűz a bandához. Én csak kb két éve vagyok tagja a társaságnak. Mindenesetre mégiscsak ez az első bébi a közvetlen környékemen (nem számítva a nővéremét, de az más tészta), és mit ne mondjak, elég fura.
Egyrészt teljes para, hogy a barátaim közül valaki (bárki?) úgy érzi, itt az ideje egy gyereknek. Mert hát ugye ilyenkor agyő éjszakai bulizás, matt részegen autózás, éjjeli leruccanás az akárhova és ugorjunk ki ide Párizsba. Ellenben heló éjszakai bömbölés, hajnalban orvoshoz rohanás, és hovategyemagyereket, el akarok utazni.
Másrészt kibaszott kurva jó és nincs is ennél jobb a világon. Mert heló jesszus mosolyog, és gyeregyorsan felállt meg jólhallottam hogy azt mondta mama. Hiába no, nem tudok jobbat, mint egy kölök. Higgyenek nekem, tapasztalatból beszélek. Még nem szültem, de volt szerencsém nevelni egyet, ráadásul a legmókásabb időszakban - háromtól hatig.
Szóval, most Zsófiékra ez vár. Meg a sok hülye haver, akik mind együtt fognak bárgyún vigyorogni és gügyögni a baba felett és elárasztják ajándékkal és versenyeznek majd, ki vigyázzon a gyerekre, ha a szülők nem érnek rá.
És persze összefacsarodik a szívem, ha arra gondolok hol van ez még nekem és iszonyat irigy vagyok, hogy nekik most lesz és nekem meg még sokáig nem lesz. És közben irtóra drukkolok nekik, hogy minden rendben legyen, és gyönyörű szép, egészséges babájuk érkezzen kilenc (tul képp nyolc) hónap múlva. Zsófi egyébként a hányós időszakban van és persze M. már utánajárt és kiderítette, hogy a sok hányás leánygyermekre utal. Nemsokára kiderül...
Ma kávéztam A.-val iskola után. Nem stimmel ott valami. Elmeséltem neki, mi az ábra. Hát persze teljesen oda volt, aztán közölte, hogy dejólesz, majd szülünk együtt és tologatunk babakocsit és milyen jó haverok lesznek a gyerekeink. Ekkor finoman figyelmeztettem, hogy ÉN fényévekre vagyok egy gyerektől és nem kell megváriuk, amíg én is bepasizok végre. Erre azt mondta, hogy Ő is fényévekre van tőle. Miközben két éve együtt van a pasijával. És én ezt nemértem. Nem akar gyereket szülni a pasijának? Vagy a pasija nem akar gyereket? De nem mertem megkérdezni. Kiegyeztünk abban, hogy az se baj, ha van egy év a gyerekek között. Bár, ha én ebben a tempóban haladok, tíz év lesz a gyerekek között.....

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]