kedd, április 13, 2004

Nem értem egészen a Népszabi logikáját. Megy az új - szerintem borzalmas - anitbulvár reklámkampányuk. „Ön szerint a miss mittoménmelyikváros szépe választás a legfontosabb?” Vagy valami ilyesmi. Ehhez képest a ma megjelent újság határozottan bulváros. Sok szín, hatalmas fotó, vastag címek, hogy a témákat már ne is említsem. Az előző (tiszavirág életű) címlapon szerintem tök jó volt a szakberkekben hurkának nevezett anyag, ami egy-egy témát dolgozott fel. Ennek a helyén ma a köveztekő címek olvashatók:
Bősről ismét (ez ok), Filharmónikusok Londonban (ez is), Gázrobbanás után, Spanyol beteg. Ez utóbbi a spanyol foci bajnokságról. ???
Ráadásul ezzel engem akarnak megnyerni. A múlt héten cikk szólt az új arcról, abban olvastam, hogy a fiatalokat kell beterelni az olvasótáborba.
Két észerevételem volna. Egyrészt, ha egy lap átlag háromhavonta terveztet új arcot, az nem túl bíztató. El kellene dönteni merre előre.
Másrészt, ha az ország két olvasható napilapjából az egyik elkezd bulvárosítani az rég rossz. Tényleg nincs értelmiségi olvasótábor ebben az országban? Plusz szerintem ez teljesen elbaszott taktika, mert a Blikktől nem fog olvasót elvenni, de azok, akik a régi konzervatív Népszabit szerették átpártolnak majd - jó esetben - a Hírlaphoz. Várom a fejleményeket.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]