szerda, április 07, 2004

Oké. Akkor most visszatért önbizalmam teljes birtokában.
Legdrágább közvetlen főnököm (az ámokolós) ma nem is burkoltan megfenyegetett. Persze nem csak engem, további öt kolléga kapott a pofájába, de momentán az ügy ezen vonatkozása nem érdekel.
Szóval. Ez a vérbeli gennyláda leült velünk szemben, közölte: gyors leszek, elénk tolt egy papírt, melyen az elvégzendő feladatok voltak itmbe szedve, majd közölte, hogy aki ennek nem tesz eleget, annak bizony fizetésmegvonás és éhkopp üti a markát pénz helyett.
És akkor most teljes mellszélességgel tiltakoznék.

1. Így is mindenki erőn felül teljesít, épp fele annyian vagyunk, mint kellene, vagyis mind ahányan több ember melóját végezzük.

2. Ha emlékezetem nem csal (pedig nem szokott), épp egy évvel ezelőtt álltunk át a teljesítménybérezésről a fix fizetésre. Minek is??

3. Úgy tudtam, a kommunizmus és az öt éves terv hivatalosan már csak történelmi rémálom, de most a vadkapitalista cég, amelynek dolgozom ismét bevezeti ez utóbbit. Ugyanis FRANKÓN kaptunk egy listát arról, hogy kinek mit kell teljesítenie egy hét alatt.

4. Hogyan fog nekem kevesebbet fizetni a cég, mint amiről a szerződésem szól? Ha beperelem őket, majd azt mondják lusta voltam? Mert abban a szerződésben egy büdös szó nem esik karakterekről, darab cikkekről és oldal/hét arányokról.

Felháborítónak tartom azt, hogy kitapossák a belem, és most még egy bőrt le akarnak nyúzni rólam, de tegyük fel, hogy a piacgazdaság szintjén ezt még meg tudom érteni.
Azt viszont nem, hogy valaki, aki egyéb iránt egy héten nagyjából 5 órát dolgozik, akkor is azzal tölti az idejét, hogy másokat basztat, miért gondolja úgy, hogy a legmegfelelőbb motivációs eszköz a fenyegetés. Engem ezzel max felidegesíteni lehet.
Ja. És akkor ne felejtsük el, hogy a "lista" alapján engem a jövő héten fognak kirúgni, amikor hétfő szünnap, szerdán két napos külföldi útra megyek (dolgozni), pénteken riportot fogok írni az útról, tehát, ha belegüzülök sem lesz időm Sztahanováskodni. Én kérek elnézést.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]