szombat, április 10, 2004

Öregszem. Ma valóra vált a szingli csajok rémálma: minden létező barátnő lemondott minden programot. M. kifejezetten sunyi mód: miután tegnap megbeszéltük, hogy szombat estézünk, amikor ma felhívtam, hogy mi a stájsz, jött a: jajjkeresztbeszerveztünkbocs. Mért nem lehet már a keresztbeszervezéskor telefonálni? Mert abszolúte megértem, hogy inkább a pasijával szerveződik keresztbe. Csak akkor tessék szólni! A. meg szintén pasival megy moziba, és hívott, hogy menjek én is (társasozás helyett) és igazán bírom a pasiját, de asszem már ejtettem ehelyütt szót arról, mennyire szeretek hármasban flangálni. Namindegy. Kábé egy órát voltam ezen kiadkadva, mostanra meg úgy bepunnyadtam, hogy hat lóval sem lehetne elvontatni itthonról.
Egyébként rém ügyes voltam máma, egy nadrág áráért vettem kettőt. Mind a kettő igazi főnyeremény, már csak egy magassarkúra valót kell kigazdálkodnom az ehavi büdzséből. Az a baj, hogy a diszkont jósegg-csináló-nadrágvásárlás után már nem voltam ügyes, mert velem volt Hugi, aki a spórolás feletti örömömet kihasználva simán rádumált egy csini kék felső megvásárlására és akkor most ugyanott tartok. De legalább ő is örül (mert persze a csini kék fölsőt közös használatra szabadítottuk meg a butik polcain való szenvedéstől).
JA!!!! És a legjobbat nem mondom:
Szóval. Van egy pasi, akivel kölcsönösen tetszünk egymásnak (asszem), de sosem nyílt mód arra, hogy ismerkedjünk. Egyszer-kétszer mosolyt váltottunk sajtótájékoztatókon, de nem több. Nos kiderült, hogy Hugi expasija, Lúd, ismeri a pasit. Úgyhogy jövő hétre összehoz egy négyes randit. Most rém izgulok, mert az ilyen dolgok mindig visszafelé sülnek el, de hátha ezúttal mégsem. Majd beszámolok. Meg persze Lúd tök megbízhatatlan tud lenni. Remélem hosszú barátságunk okán ezegyszer aktív lesz, és nem bassza el.
A szombat estémet pedig a backgammon programmal töltöm, mert persze végül az itthoni gépre is installáltam(!).Van olyan szemét, mint egyes férfiak.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]