csütörtök, április 22, 2004

Rém vicces dolog történt. Életem egykori megkeserítője ma bejelentkezett. Egy év után. Ugyanis tavaly nyáron egy barátjával keveredtem közelebbi kapcsolatba. Konkrétan összebútoroztunk. Ekkor ő, - mármint a barát - lett életem megkeserítője, olyannyira, hogy miután szakítottunk, nagyjából egy évre volt szükségem a talpraálláshoz. ÉEM. viszont akkor teljesen kiakadt. Először a pasimat zaklatta éjjeli telefonokkal, "kinyírlak, ha bántod" stílusban. Visszatekintve, igazán megtehette volna nekem ezt a szívességet:) Aztán nem volt hajlandó szóba állni egyikünkkel sem.
Csak a teljesség kedvéért: ÉEM-vel soha nem jártunk. 7, azaz hét évig nyúztuk egymást - a klasszik, amikor én kellek te nem kellesz, amikor te kellesz én nem kellek felállásban -, de egyszer sem jutott ennél tovább a kapcsolatunk, tehát valójában nem volt miért kiakadnia.
Nos. Most majd' egy év elteltével felhívott. Találkozzunk, lenne egy munkaajánlata, és egyáltalán mi van velem. Szkeptikusan állok a dologhoz. Már nem érint meg bennem semmit, túl sok hónapot töltöttem azzal, hgy gyötrődtem miatta, és túl jól ismerem ahhoz, hogy tudjam: nem fog megváltozni soha, ami miatt akkor megőrültem tőle, az úgy maradt. Persze, szeretném tudni, mi van vele, de miután ez a város egy falu, nagyjából tudom, mi a helyzet. És nem akarom, hogy visszakússzon az életembe, Elég volt.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]