hétfő, április 26, 2004

Röviden összefoglalva a mai napomat eddig a percig (budapesti idő szerint 16:37).
Reggel felkeltem két órával korábban a szokásosnál, hogy elmenjek Apámnak a postára egy kurvafontos küldeményért, ami a lakáshitelhez kell. A küldemény egy Elmü számla volt, nem pedig az értékbecslés, ami kellett volna. Természetesen fél órát álltam sorba a postán rendkívül kedves emberek között, hogy eljuthassak a még kedvesebb postáskisasszonyig. Beparáztam kocsival a városba (másfél óra), majd megkaptam a lebaszást Én, mert nem az érkezett, amit várt. Ezután anyám utánamtelefonált és lebaszott, mert apám lebaszott és ideges lett... ????
Bejöttem, megkaptam a heti frusztráció-adagomat az Ámokfutótól - nem dolgozom eleget és azt is szarul stb., stb., stb.
Magamra - és a teljes szerkesztőségi konyhára - öntöttem egy fullos adag majonézt. Kell nekem a luxus a rántottsajt mellé...
Egy igazi lúzer vagyok basszemeg. És nem elég, hogy megfagyok, mert a majonéz fele a pulóveremen landolt, még a nadrágom is bűzlik tőle.
Valaki mutasson egy sarkot, ahova lefekhetek meghalni.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]