csütörtök, április 01, 2004

Több vallomással is tartozom.
Ma (életemben először) ellógtam egy meló dolgot. Rettenetesen szégyellem magam, de egyszerűen képtelen voltam felkelni reggel. Mi a francnak beszélek én meg találkozókat 9-re? Felhívtam a csávót, hogy közbejött valami. Tiszta ciki, most ég a fejem, bár nagy para nem lesz belőle, majd nyélbe ütöm jövő héten, de akkor is. Ismét felrémlett előttem a klasszik kábszeres képe: no felelősség, no munkamorál, no good job, no máni, no önbecsülés (bár utóbbi nekem zöld nélkül is megy). Rémes. A baj az, hogy tudom ez milyen, láttam ilyet. Persze nem kell attól parázni, hogy napokon belül lőni fogom magam, képtelen lennék rá - rosszul vagyok, ha tűt látok:)
A másik vallomás, hogy regisztráltam egy on-line társkeresőre. Ha őszinte akarok lenni, nem fűzök semmilyen reményt a dologhoz, mert nem látom ezeket a fickókat, de ki akartam próbálni. Bájos. Az első 5 üzenetem között szerepel egy rövid, de annál velősebb kérdés, aminek sajna csak a felét értem. Így szól: szopsz vagy box? Mi ez a box???? Nem értem. Vagy csak jó, mert rímel? Nem vágom. Sebaj. Tul. képp csak ez a két vallomásom volt mára, de a kettő az nem egy, tehát több. Vagy nem? Majd M. megmondja a frankót, ő a háziszakértő nyelvészeti kérdésekben.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]