csütörtök, április 22, 2004

Teljes csőd.
Ad 1: BérHercegről kiderült, hogy.....nem tudom szebben, Fideszes basszameg!
Ad 2: BérHerceg ma nem volt hajlandó hazavinni. A. pasija felhívta, hogy én lassan elpályáznék, ő meg a környéken volt, de közölte, hogy ő még nem megy.
Mi az istenért nem tudok én egyszer, egyetlen egyszer ebben a büdös kurva életben jól választani????!!!!
És most be vagyok rúgva, mert A. meg a pasija, plusz egy barátnő mostanáig a Kultiban voltunk és én barom a két korsó sör mellé megittam egy tequilát is.
Baszki baszkli baszki baszki baszki
Megyek és elolvasom a Cosmopolitan-t. Hátha okosabb leszek.
Miért? He? Hé! valaki ott fent! Szívtam már eleget! Kijár már nekem is egy kis, csak egy icike picike, inci finci boldogság!
És akkor most nem mondom meg, hány javítást kellett eszközölnöm a fenti húsz sorban.
És mégegyszer baszki!

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]