péntek, április 02, 2004

Tudták, hogy a nyóckernek van egy gyönyörűséges része, ahol már-már villának tűnő házak, széles tiszta utcák és szép zöld parkok vannak? Úgy hívják Tisztviselőtelep. Gyanítom valami főmukik laktak/laknak ott. Jól értesültek szerint baromi drágák ott a házak. Tényleg nagyon szép. Jó, mondjuk a nap is sütött, amikor ott voltam ma.
Viszont. Tudják, ki volt Benyovszki Móric? És, hogy ki volt Bláthy Ottó? Nos, eddig én sem tudtam. Teljes ciki. Utcákat neveztek el róluk a fővárosban, a fent említett nyóckerben! Csak a történet teljessége végett árulom el, hogy (persze) sajtótájékoztatóra érkeztem a Bláthy Ottó utcába. Imádom a roma sajttájokat. Olyan családias a légkör előtte. Közben meg olyan jó kis cirkuszok vannak. Szeretem ezeket a meccseket. A régiek tudják, mit kell kérdezni ahhoz, hogy adott vezető totál kikeljen magából és ordítva mondja el, amiről Marianna-árok mélyen kellene hallgatnia. Aztán a szemben álló felek (a média képviselői és a roma vezetők) jót dumálnak, együtt zabáljuk be a sajtóreggelit, elfecserészünk, oszt mindenki megy a dolgára. Nincs harag.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]