péntek, május 07, 2004

Akárhogy is nézem, megint jól kibasztam magammal. Úgyhogy most egy időre magamba szállok és végiggondolom mit, tettem again.
Mert ez így nem megy.
Momentán egy Laokón csoport tekereg valahol a tüdőm és a gyomrom között, érzem, ahogy siklanak a kélgyók és ez nagyon rossz nekem. A Sivatagi Show-ból jut eszembe a jelenet: tojás - csörgőkígyó. Kígyó tát, tojás roppan. Na ez van most. Én vagyok a tojás. És roppanok.
Persze mindeközben vigyorgva bizonygatom, hogy mindenrendben, neaggódjon senki. Már, ha van még egyáltalán valaki, aki aggódna. Utálok embergyűlölő lenni, mert ilyenkor engem is gyűlölnek - teljes joggal.
Szétbasz az ideg. Pedig nem is vagyok buszsofőr.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]