hétfő, május 24, 2004

Családi állapotom: egyéb. Nem egyedülálló, hajadon, férjezetlen. Egyéb.
Azt hittem megszakadok a röhögéstől ma a bankban. Egyéb. Mit várok én egy világtól, ahol az, aki nem tud felmutatni egy hímtaggal rendelkező egyedet, akivel ágyba bújik esténként, egyébnek minősül?
Folyószámlát nyitottam, hogy a nagytőke gond nélkül rátehesse szőrös mancsát a vagyonomra, ha nem fizetném a részleteket, vagy valami ilyesmi.
Hozzáteszem a nagytőke sokmindent nem talál majd azon a büdös számlán. Nincs pénzem. Sose volt és sose lesz. Nem vagyok takarékos. Büszkén vállalom.
Ma P. elbicajozott mellettem. A ronda narancssárga vihardzsekije volt rajta, és őszült még egy évet. Még szerencse, hogy a kocsiban ültem, így nem vett észre. Tíz perces szívdobogást kaptam. Nem láttam szeptember óta.
És van mosógépem. Szép nagy, trendi elöltöltős, fasza márka, és kurva drága volt. Apáék átestek a ló túlsó oldalára. Mindent "nembaj, hogy kicsit drágább, nem veszek két év múlva újat" felkiáltással veszünk meg. Tiltakoznék, de minek?

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]