csütörtök, május 06, 2004

Nos. A. persze azért nem vette fel, mert aludt.
Voltunk tegnap is Kultiban, ahol BérHerceg vásárolt nekem tequilát (át kell szokni valami más piára, ezt rém bonyolult leírni), aztán jót veszekedtünk.
Mert az úgy volt, hogy találkoztam A.-val, aki halálra paráztatott, így mire BérHerceg befutott már csak egy fúriát talált az én bőrömbe bújva. Ráadásul A. magát is kiakasztotta, úgyhogy ketten estünk neki verbalice.
Volt egy pillanat, amikor kis villogó kérdőjeleket láttam felvillanni a feje fölött. Egyszerűen nem értette, miért gyilkoljuk. Életbe lépett a "tudod mit Medve? Baszd meg a létrádat!" effekt. Persze én vittem a prímet a szócsatában, Miki (A. pasija) istenien szórakozott. Ezek veszekednek! felkiálltással oldalba bökte A.-t és elhelyezkedett szórakozáshoz, szétszórtan. Persze A. aktívan részt vett a szóbeli bántalmazásban.
Mindegy. Én eszméltem először, leállítottam A.-t. Ez mégiscsak méltóságomon aluli.....
Ekkor befutott Kolléganő (mármint BérHercegé), és kezdődött a második kör. Szegény csaj, szerintem most sem érti miért vannak ilyen szarfej haverjai egy ilyen rendes srácnak. A.-val igazi genyók voltunk. A. a szemét forgatta folyton, én meg egyszerűen ignoráltam a jövevényt. Így utólag szégyenlem magam, majd alakalmasint elnézést kérek.
Innentől én mereven bámultam a kifeszített vásznon futó focimeccset, becsuktam a fülem és pillám se rebbent egyetlen célozgatásra sem. Pedig akadt... NaivJégkirálynő. Hehehehe.
Persze, aztán BérHerceg hazavitt, annak ellenére, hogy eredetileg valami rémes sznob helyre készült bulizni. És meghívatta magát a hétvégi kertipartiba. Ha félre nem értettem.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]