kedd, május 11, 2004

Ojjaj. Nyakamon a vizsgák, de momentán annnnyira nem érdekel a suli, hogy, ha időnként nem hívna fel valaki, hogy van-e jegyzetem hottentottából, el is felejteném. Hozzáteszem ez az utóbbi két évben mindig így van, de legalább nem parázok rá már jóelőre, csak az első vizsgahéten esek a kétésgbe bele. Eddig mázlim volt, de előbb-utóbb attól tartok kifogy a szerencse és akkor nagy szívás lészen, meglássátok!
Ma szemtanúja voltam egy összehangolt BKV akciónak. A rohadt karszalagosok ugyanis telejs hosszában megszállták a kettes metróvonalat. Frankón minden megállónál ott voltak (nem láttam, de bemondták). Persze kicseleztem őket egy jólirányzott balkanyarral, de akkor is felháboratónak tartom, hogy a menekülés esélyét sem hagyják meg a bliccelőknek. Náci banda!
Aztán, mentem sajttájra a Kossuth térre és valami belső hangtól vezérelve vettem egy jegyet (bérletre ebben a hónapban nem telik), és lőn: a rohadékok felszálltak a metróra! Én még ilyet nem hallottam!

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]