péntek, május 21, 2004

Olllállá!
Van kádam és mosdóm, a kló leszállítás alatt, és holnap lesz fürdőszoba csempém. Hatalmas készleteket fogunk felhalmozni a garázsban. Turbóra kapcsoltunk, mert tegnap jóváhagyta a bank a kérelmemet, és végre eladósodtam a következő tíz évre.
És kiegyeztem Apával és szép sárga-zöld konyhám lesz, csodájára jár majd a fél város!
Gyönyörűséges Gyöngyszem lesz Gyöngyszem, egy-két-há és beköltözöm. Ma pedig felhagyok a savanyúkáposzta-szingli mivoltommal egy estére és találkozom egy ex-el, aki rém vicces, csak sajnos egy egetverően nagy proli. De legalább értem jön kocsival, és szórakoztat majd. Én meg leszek olyan dög, és hagyom magam körbeudvarolni. Mert ez nekem jár.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]