hétfő, június 14, 2004

Ó, de persze ne aggódjon senki, mert közben fantasztik barátaim vannak, akkor is, ha ez így rém nyálas.

És persze tudom már, hogy nekem ez jutott, minden pejoratív értelem nélkül. Mert valamit irtóra elbaszhattam valamelyik előző életemben és most tanulni kell.

És amíg az nem megy, nem megy semmi. Úgyhogy most tanulok.

Amikor gyerek voltam (vagy már nem is annyira) számtalanszor fohászkodtam több türelemért. Aztán nem kaptam. Aztán kigyulladt a kis égő a fejemben: EZ tanít türelemre.

Hogy minden áldott nap minden áldott percében rohannék valahova, ami nem tudom, hogy hol van. Cél nélkül rohanni meg eszetlenség.

Úgyhogy kis célokat kell keresni, mint példul Gyöngyszem. Aztán persze néha célt tévesztek, mint példul BérHerceg esetében.

És reménykedem, hogy a sok kis célból csak összeáll a végén valami, aminek értelme is van.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]