péntek, június 04, 2004

Hát mégiscsak istennő császárnő vagyok: négyest kaptam pszichológiából. (beugró: behaviorizmus, tétel: agresszió) Tegnap éjjel (súlyos megborulásban, az M.-féle eredmény-ünnepelés végett) arra a következtetésre jutottam, hogy vagy nagyon alábecsülöm saját tudásom, vagy olyan szerencse-sorozatom van ebben a vizsgaidőszakban, hogy már értem, miért nincs pasim.
Nem tudom, melyik jobb.
Tegnap ezenkívül megkezdődtek a munkálatok Gyöngyszemben, én pedig helyes kis röpcédulákkal ragasztgattam tele a házat, elnézést a zajongásért stílben, sőt még a szomszéd nénihez is bekopogtam.
És mégis kinyit a ráckert, ha nem zuhog este, meg is tekintjük.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]