szombat, június 19, 2004

Házitündér-szorgos csajszi vagyok máma. Rám jött a rendrakási roham és az elsőtől az utolsóig rendbe raktam a ház rám eső 16 négyzetméterét.
Csak a miheztartás végett: ez iszonyatosan nagy munka ám, mert ilyen késztetésem kábé félévente egyszer van. Most is találtam néhány karácsonyi díszcsomagolást...
A rendrakás közben pedig rájöttem, hogy nem ártana egy frissítés gombot nyomni a ruhatáramra, mert akárhogy nézem Hugi készleteiből gazdálkodom úgy ötven százalékban. És nem fordítva, ahogy mindig gondolom. De sajna a frissítés elmarad, mert most lakást frissítek. Úgyhogy lesz egy csilli-villi pecóm, én meg topis maradok. Hehehehe. A fontossági sorrend ugye...
Este pedig elmegyek M.-ékhez buliba (nem bilibe), hamár a tegnap este így félresikeredett.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]