szerda, június 30, 2004

Kissé nyűgös volt az első este és éjszaka M.-nél.
A macskák (az egyszerűség kedvéért Kicsi és Nagy) szentül meg vannak győződve róla, hogy én tüntettem el a Mamit, ráadásul a Kicsi rosszul viseli a költözést és igazi gennyládaként viselkedik a Naggyal (szerintem azt gondolja, hogy ő tehet a hurcolkodásról).
Ígyaztán egész este nem álltak szóba velem (nemúgy mint a jelen lévő LB-vel és Évivel, az ő ölükbe kétpercenként kéredzkedtek föl)), éjszaka pedig komoly meccs-sorozat folyt, aminek én vetettem véget kb hajnali 4-kor egy párnával. Komoly sérülést nem szenvedett senki.
Nagyban még az éjjel felmerült a lehetőség, hogy talán mégsem én fosztottam meg őket Mamitól valami gonosz varázslattal és nagy kegyesen befeküdt mellém az ágyba.
Reggel irtózatos ordítással nyitottak "éhenhalunk, ha nem adsz rögtön enni" stílusban. Aztán együtt kávéztunk, Kicsi pedig izomból napozott. Kiült az ablakpárkányba és előrenyújtott fejjel, lehunyt szemmel napfürdőzöztt :)))

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]