szerda, június 23, 2004

Kitört a forradalom. Most, hogy többek távoznak, többek meg nem tudják mit fognak csinálni, szépen egymás torkának esik a sok hülye, akik eddig visszafogták magukat a "mégiscsak egy légtérben dolgozunk" elv alapján.
Irtó jól szórakozom, épphogy nem kurvaanyáznak. Én már réges-rég túl vagyok ezen. Úgy kb egy éve eldöntöttem, hogy nem kapok gyomorfekélyt három hülye miatt, felőlem azt csinálnak, amit akarnak.
Ja. És az osszuk el jól a munkát mozgalom is reneszánszát éli. Épp az egészségügyi miniszterrel (ismertebb nevén Mr. Bean) fogok telefonice interjút csinálni. Hogy miért? Mert nem az én terültem, és a szakkolléga itt ül kettővel mögöttem. Azért.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]