hétfő, június 28, 2004

Ma Bonoval és Frankievel, meg az Under my skin-nel ébredtem. :))

És ma dolgozni fogok. Pedig semmi kedvem. Erre mondja Anya, hogy akkor kedv nélkül. Hehe.
Tegnap megnéztem leendő lánykámat. Gyönyörű, és rossz, mint a bűn. M. csinált róla pár képet, ha a szokásos tempóban tölti gépre, néhány hónap múlva már lesz is használható fotó:)
Ja! És tévedtem, mert nem sárga a szeme hanem zöld. De ettől még szebb. M.-ék pedig holnap elutaznak a messzi New Yorkba (szemét banda) és én addig beköltözöm M.-hez a macskákkal együtt. Úgyhogy ahelyett, hogy a saját bébimet babusgatnám, a két fogadott cicával leszek két hétig. Hülye vagyok én?
Félreértés ne essék, őket is imádom. Csak már gyűrögetném a sajátomat.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]