vasárnap, június 20, 2004

Ma reggel majdnem elhoztam egy villámhárító-farkú kis fekete ördögöt M.-ék szomszédjától, de a sok pici között egy kislány sem akadt, én pedig egy macskalányt szeretnék elsőre.
M. szerint tökmindegy, sőt, jól jön egy pasi a háznál.
De én akkor is kislányt szeretnék, meg nincs is egyelőre hova rakni egy cicagyereket, max. A.-ékhoz tehetném csomagmegőrzőbe, mert nekik már van öt (!), olyan mindegy, hogy egyel több, vagy kevesebb.
A buli egyébként nem volt rossz, jól betéptünk, dumáltunk, Belgát ordíttatunk és ordítottunk, megtutujgattam M. cicáit, akiket nem láttam, mióta kiköltöztek a városból, nagyot aludtam a friss vidéki levegőn, és istenit kávéztunk reggel a tornácukon.
Most pedig nekiülök és dolgozom egy kicsit, mert, ha nem írom meg ezt a rohadt interjút most, egész héten nem érem utól magam.


Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]