szerda, június 23, 2004

Nos. Beszéltem Szakmukival. Pihen. Úgy két napot. Mondtam, pihenjen. Jobb, ha most két napot heverész otthon, mint, ha innentől kezdve minden héten egyszer bedurranna a térde, és a hat hasznos napból kettőt lábadozna.
Esetleg el kéne kobozni a létráját....


A szerkesztőség úgy néz ki, mintha bombatalálat érte volna, ugyanis költözünk és ma mindenkibe egyszerre hasított bele a felismerés, hogy lassan csomagolni kéne. Úgyhogy dobozolunk. Találtam 2002-es 2003-as jelentéseket az oktatás helyzetéről, meg a droghelyzetről, meg a kisebbségi jogok helyzetéről. Ha lelkes lennék elolvasnám őket, és jól szórakoznék. De nem vagyok lelkes és kidobtam őket.


Ja. És persze a nap hírét a végére hagytam:
LB leállamvizsgázott! Az egyes tételt húzta. Magamban jót röhögtem, mert tök fölöslegesen tanulta meg a többi ötvenvalamennyit. De ezt nem közöltem vele, remélem, mire oda kerül, hogy ezt elolvassa, ő is röhögni fog.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]