kedd, június 22, 2004

Számítógépes szintfelmérésen vettem részt a Cégnél.
Tekintsünk el attól, hogy ezért hajnali hétkor keltem.
Tekintsünk el attól is, hogy miafranc alapján mérnek engem kompjúterice, ha eccer soha senki nem tanított itt nekem semmit.
Amikor két évvel ezelőtt idejöttem dolgozni, szépen egyedül kitanulmányoztam a szerkesztőprogram minden csínját-bínját, és lőn: ma már istenien tudok cikkeket írni, sőt továbbítani a kész művet az illetékes könyvtárakba.
De miafaszér kell nekem BIZONYÍTANI, hogy tudok bánni az internettel?
Csak a miheztartás kedvéért, feladat: nyissa meg a mittoménmi pont hu weboldalt, keressen benne ennek-meg-ennek a keresési feltételnek megfelelő akármit, a találatot mentse word dokumentumba, küldje el erre-meg-erre az ímélcímre!
Baszki.
Nem értem mire jó ez az egész, azt leszámítva, hogy lehet paráztatni a kollégákat (aki nem üti a szintet, megy tanfolyamra, aki ott nem vizsgázik le, az pedig páros lábbal lészen kirúgva).
Ha jól veszem észre, mi, kis számítógépes analfabéták egész szépen összegründoljuk ezt a rohadt lapot napról napra. Megjelenik. És ha gáz van, az azért van mert ez a kurva rendszer folyamatosan az összeomlás szélén tántorog, és túlterhetődik attól is, ha háromnál többen adunk egyszerre nyomtatási parancsot. Nem azért, mert nem tudok egy word fájlt csatolni egy ímélhez.
Jóreggelt.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]