csütörtök, július 08, 2004

Ajvé. Megfagyás egy-két-há. Új iroda, új légkondi. A régit is utáltam. Brrr. Lefagynak a piskótáim. Jécsapok lógnak a pilláimról és lúdbőrzök.Ennyit erről.
Ma találkozom nagyon gazdag barátnővel, aki valamilyen elmezavaros időpontban lépett a kis életembe. Azt leszámítva, hogy nagyon gazdag(ok a szülei) és nincs semmi realitásérzéke, nagyon jófej. Félévente egyszer. Én meg má megint genya vagyok.
Tegnap volt kártya, de senki sem volt lelkes, úgyhogy kb. 1/2 9-re otthon is voltam. Hogy aztán micsináltam, ne kérdezze senki. Asszem TV-t néztem és gyorsan elaludtam. Vérizgalomban telnek napjaim...

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]