vasárnap, július 18, 2004

A buli LB-nél istenien sikerült, halálra zabáltuk és röhögtük magunkat. Ennek - és az elfogyasztott alkoholmennyiségnek - megfelelően ma reggel dupla hullának éreztem magam, nem mellesleg Hugi és Unokatesó is, akik szintén jelenlétükkel emelték az est fényét.
Hugi annyira kész volt, hogy úton hazafelé egy plüssbárány segítségével hagyta felszínre törni ötéves énjét (ami pont annyira súlyos volt, mint az emlékeimben élő kiskorú Hugi), én annyira kész voltam, hogy vinnyogva fetrengtem a röhögéstől a hátsó ülésen, a pasija meg szánalomból (vagy végső elkeseredettségében?) beszállt a buliba, úgyhogy a Váci úttól a bárány vezetett hazáig, és időnként bemutatott a mellettünk elhaladóknak, magyarán bábszínházat játszottunk mintegy fél órátn keresztül.
Jó móka volt.
Ma családi összeröffenés van nálunk - épp csak meglógtam pötyögni néhány sort. A kutya teljes extázisban, többször majdnem felborította a kerti asztalt, amihez persze nem kell különösebben megerőltetnie magát, elég, ha alákúszik, aztán elindul.
Mérhetetlen jóérzéssel tölt el a tudat, hogy most egy hétig nem dolgozom. Holnap indul a semmitevés, LB-vel közszemlére tesszük habtestünket valamelyik strandon, és az jó lesz nekünk.
 

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]