péntek, július 23, 2004

Hogy nálunk állandóan történik valami! Egyszer, amikor még nem voltam öreg és csúnya és buta, hanem fiatal és szép és okos, szóval, nagyon rég, kb. 8 évvel ezelőtt, lakott nálunk egy amerikai lány. Nagyon kedves lányzó volt. Nos, Marcy Európai körútra indult, és of course útba ejt minket is. Erről jóelőre tájékoztatta a családot, május környékén írt egy emilt, hogy majd valamikor júliusban jön. Aztán legközelebb az éjjel írt anyának, hogy na akkor ma érkezik, de accidently nincs szállása.
Nálunk annyira nem fér el, mert persze csatolódott hozzá egy barátnő is, ennyi ágyunk meg nincsen. Ellenben vannak nagyon kedves és jófej barátaink, mint M., aki rendelkezésre bocsátja alighasznált pecóját. Huhh.
Ezúton is mégegyszeris köszönjük.
Kívácsian várom a további bonyodalmakat.

És vicces volt az exiskolám udvarán ásványvizet szürcsölgetni tegnap. Hugi fején is láttam a hüje "most mi van" vigyort, amikor befutott. Persze találkoztam exosztálytárssal is, aki odajött borzongani.
Szerintem gyakran ellátogatok majd oda, olyan otthonos, vagy meghitt, vagy mi. Imádtam odajárni iskolába.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]