péntek, július 02, 2004

Jelentem visszatért a családi béke kis bérháztartásunkba. Mindenki visszarendeződött, és korábbi személyiségének megfelelően funkcionál. Huhhh. Kicsit aggódtam...
Tegnap elmentünk a rácba (Hugi, LB, Hugi Pasija és Unokatesó), persze ötmillióhatszázezren voltak, mindeki meccset nézett, így csak egy sör erejéig maradtunk, azt is a parkolóban a padkán fogyasztottuk el. Ha ezt az ÁNTSZ látná...
A sör és a zsírosdeszka után meggyőztük magunkat, hogy közelg a vihar és LB-vel hazamenekültünk hozzám. Megnéztük a meccs végét (kezdem azt gondolni, hogy mindig az kap ki, akinek drukkolok, úgyhogy taktikát váltok, és a döntőben a görögöknek drukkolok), és nyugovóra tértem.
És így is maradtam reggelig, nem volt éjszakai őrjöngés, se verekedés, se semmi.


Ma pedig elmegyek a bankba és vagy lezárom ezt a kurva herce-hurcát, vagy felvágom az ereimet. Tegnap még kitalálták, hogy csatoljuk ezt meg azt, nembaj, hogy ma kell menni, intézzem el. Elintéztem. Ha az ügyvéd történetesen nem a család egyik régi barátja, egy hétig tartott volna, gondolom akkor késedelmi kamatot fizethettem volna, vagy ilyesmi. Remélem ma is eszükbe jut még valami, amit be kell mutatni, alá kell írni, ki kell kérni, mittomén.
Fel vagyok készülve a legrosszabbra. Valaki írhatna néhány sort az Index-en a hitelfelvétel gyötrelmeiről. Vagy majd megírom én.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]