kedd, július 06, 2004

:) M. persze még Amerikából is oszt, de igen, igen, igaza van, a videjo nem magától javult meg, nem is attól, hogy műszaki zseni vagyok, hanem attól, hogy ő, élete kockáztatásával e-mailt rittyentett nekem, a megfelelő csatorna beállításról. Na. Remélem a lovagiasság szabályai szerint elintéztük a dolgot...
Tegnap este megnéztem a Tűsarok c. Almodovar filmet, és hülyeségeket álmodtam egész éjjel.
A héten pedig egyedül leszek, mint az a bizonyos ujj, mert mindenki eltávozott a szélrózsa minden irányába:( Szegény én.
Lehet, hogy ki kéne mozdulnom, de semmi kedvem, kicsit az az érzésem van, hogy ez a város már nem mutat nekem semmi újat, a régi dolgok meg már nem érdekelnek, úgyhogy motíváció híján valószínüleg otthon maradok.
Megint dolgozni kell(ene).

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]