hétfő, július 19, 2004

Megkezdtem a szabadságot, stílszerűen lezúztam a Balatonra Hugiékkal.
Olyan színem van, mint máskor egy hét tengerpartozás után - nyilván a pigmentjeim is tisztában vannak vele, hogy az idén csak erre telik.
Igazi Balaton fílinget rittyentettem magamnak - ami persze a Balatonon nem nehéz - hekk, koviubi, starndröplabda, német túristák. Azért, hogy Siófok mekkora proletár birodalom! Tudom, hogy én meg egy elkényeztetett sznob **csa vagyok, de akkor is. Rohangál a sok Jürgen meg Józsi, a szemetet véletlenül se kívánják megóvni a gravitáció hatásaitól, hogy a másik szájába dugott 45-ös lábakról már ne is beszéljek.
Aztán irány haza, rövid kergetőzés után találka A.-val, sok kajtatás és eltévdés után Szóda kert. A kajtatás azért, mert a Szimplába indultunk, ami elköltözött tavaly óta, idén meg még nem volt egyikünk sem.
Persze rögtön belefutottunk néhány ismerősbe, akikbe nem kellett volna, de úgy tűnt, ők sem erőltetnék a dolgot: fej elfordít, nem köszön. Mármint az ismerősök. Naiv ennél sokkal szofisztikáltabb, ugye.
Olyan nagyon jó nem dolgozni egy kicsit. Hét végére valószínűleg már megőrülök majd a sok szabadidőtől.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]