csütörtök, július 29, 2004

Most küldött Bank kedves levelet, hogy akarjak hitelkártyát, mert nekem azt lehet, csinálnak ingyér', ráadásul dombornyomott. (Én meg hangultnyomott vagyok hehehehe.) Megállapították jól, hogy havi 200 rugeszt hitelezgetnének nekem. Előtte persze felhívtak, telefonon akarta a csaj a nyakmba sózni a cuccot.
Mondtam: Nem (hozzátéve, kösz, mert Naiv udvarias)
Ő: Küldök tájékozatót, a jövő héten visszatérünk rá. (Értve ez alatt, hogy küld tájékoztatót és zaklat a jövő héten)
Mondtam: Jó.
Én barom áttanulmányoztam a tájékoztatót, attól függetlenül, hogy nekem kész életveszély lenne egy ilyen project, tutira elkölteném a keretösszeget és soha a büdös életben nem tudnám visszaköhögni.
THM.: 35 százalék.
Leszakad a lépem a röhögéstől.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]