csütörtök, július 22, 2004

Mér nem tudok én úgy barnulni, hogy utána ne legyek tele pici, piros pöttyökkel? He? Egy merő viszketés vagyok, ami sokat levon a gyorsan szerzett cserzett bőrszín értékéből. Tegnap voltam uszodában, nem kíméltem magam, napozás, teljes erőbedobással egytől négyig. A bőrgyógyászom ajánlására... Welcome helyes kis napkiütések! Merre jártatok tavaly nyár óta? És miért nem maradtatok ott?!
Én nem bírok máskor napozni, mert nem kelek hajnalban azért, hogy ne érjenek a mettoménmilyen sugarak, a késő délutáni nap meg már halottnak a csók.
Egyébként kint aludtam M.-éknél, sütögettünk, beszívtunk, aztán csak bámultuk a csillagokat óraszám. M. pasija majdnem megmutatta, hol a Cassiopeia, de én elvesztem útközben, asszem a "na ésakkor most ugorjatok egy nagyot, kábé balra a Göncöl tengelyéhez képest"-nél. M. persze megtalálta, de ő hozzá van szokva a pasija instrukcióihoz. Láttunk hullócsillagot, többet is, aztán összevesztünk egy-egy fényes izé megjelenésekor, hogy akkor az most műhold, vagy repülő, vagy űrszemét, vagy ki és mit haluzik.
Istenien szórakoztunk, én régen nem érzetem ezt a porszemséget, mert ritkán bambulok félórákat mereven az égre, pedig csak ilyenkor érzni az ember, hogy tulajdonképp mennyire semmi jelentősége semminek itt lent, amikor az ott kint olyan nagyon végtelen.
És ma nem csinálok mostmár aztán tényleg semmit, törjön le a kezem, ha dolgzoni merek! Tegnap felvettem 3.0-át, tegnapelőtt meg megírtam 2.0-át. Szép kis szabadság....
Na, megyek, megiszom a kávémat.

 


Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]