csütörtök, július 15, 2004

Na megjöttem. Tegnap mégse bőgtem ki magam, ellenben egész este zabáltam, lelki nyomorodottségomat kompenzálandó.
Ma már nyilván három kilóval több vagyok, de szerencsére sose mérem magam.
Reggel láttam egy nőt a villamoson, aki egy "I Love Shopping" feliratú szatyorral indult neki a mai napnak...
És elgondolkoztam a buszmegállóban - ahol röpke fél órát töltöttem a BKV jóvoltából - , hogy mennyivel jobb volt, amikor 16 évesen szakadt farmeros, zilált hajú macsókról álmodoztam, és fogalmam sem volt, hogy mi az a munkanélküliség, meg rezsi, meg törlesztőrészlet. Aztán azon is elgondolkoztam, hogy hogy jön össze a kettő, de nem jöttem rá. Valószínűleg sehogy.
Még két nap, és elmegyek szabira, akkor legalább jobb lesz, mert nem leszek itt, és nem látom a többiek szemében a páni félelmet, és nem lesz ami emlékeztessen arra, hogy minden bizonnyal az én fejemen is ugyan ez a rémület ül.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]