hétfő, július 12, 2004

Nincs kedvem itt pötyörészni, lassan, de biztosan kicsúszik alólam az eddig bombabiztosnak hitt bázis.
Lehet, hogy két hónap múlva nem lesz munkám és akkor nemtom mi lesz, hogy fizetem vissza a kölcsönt, hogy tartom fenn a még el sem készült lakásomat.
És persze leginkább nem kellene ezen sajnálkozni, hanem szépen rájuk kellene baszni az ajtót, közvetlenül miután pofánköptem az összes barmot.
Mert ez a max. amit érdemelnek és nem az, hogy itt ülök rettegve, mint klasszik közép-európai munkavállaló, hogy akkor vajon ez a tetű banda igényt tart-e rám a továbbiakban.
A probléma csak az, hogy túl új hús vagyok ahhoz, hogy most hirtelen találjak egy állást.
Lehet, hogy vissza kéne menni teljes állású hallgatónak. Még egy diploma?

Tegnap találkoztam BérHerceggel, aki megint hazavitt, és megint teljesen hüje volt, úgy tűnik, nem megy nekünk az emberi módon kommunikálás. Együtt voltunk egy buliban, ahol egy büdös szót nem szóltunk egymmához egész este. Hozzátenném, hogy a bulihoz sem volt kedvem, de lementem, mert A. tökre szerette volna és mert BérHerceg belengette, a "ha eljössz, hazaviszlek" szlogent. Szerencsére két kollégával (hím egyedek) rihi-röhizhettem a buli alatt, így nem tűnt fel senkinek, hogy legszívesebben az asztalba vertem volna a hüje szőke fejét, hogy ne bámuldozzon, miközben egy másik csajjal hetyeg, hanem rángasson a klotyóba inkább.

Aztán hagytam, hogy jól hazavigyen, elkérte az e-mail címemet, hogy aztán persze ma ne írjon.

Valamelyik okos férfi blogoló felvilágosíthatna, hogy hol a logika ebben a viselkedésben.

Más.
Észrevettem, hogy mostanság mindenre csak agresszív megoldást találok, legalábbis elvi szinten. Na EZÉRT kellene itt hagyni ezt a kurva céget. Teljesen meg fogok itt kattann izáros határidőn belül. Közben pedig olyan szépen alakulhatnának a dolgok.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]