csütörtök, július 01, 2004

Nos, amíg M. New Yorkban lógázza a lábát és lelkesedik helyettem a nagy alma etnikai sokszínűségén, én megpróbálok úrrá lenni a macskáin. Ez nem kis feladat, tekintve, hogy az elmúlt pár hónapban súlyos metamorfózison estek át, amit persze M. elfelejtett közölni, úgyhogy úgy érzem magam, mintha két vadidegen macsekkal laknék együtt és most ismerkednénk.
Ettől eltekintve a mai ejszaka már valamivel nyugisabb volt, én mindenesetre aludtam legalább néhány órát. De az is lehet, hogy annyira K.O. voltam, hogy egyszerűen nem ébredtem fel az őrjöngésre.
Ma állítólag testületileg elmegyünk inni, remélem akkor még nyitva tudom majd tartani a szemem.
Ja. És persze nem sikerült kiderítenem, hogy müxik M. videója. Minden össze van kötve mindennel, de nincs kép. ???

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]