szombat, július 24, 2004

Tegnap éjjel egy teljesen váratlan és nem kevésbbé pszichedelikus medencés bulin söpörtünk át, mint szélvész A.-ékkal. Az úgy volt, hogy megbeszélődtünk A.-val, hogy talkozunk, aztán a randi előtt nem sokkal felhívott, hogy a pasija már lebeszélte ezt a kerti mulatságot, menjünk oda. Nálam tökvéletlenül volt fürdőruha, rábólintottam.
A buli BérHerceg egyik haverjánál volt, Bivalybasznádon. Najó nem, de kurva messze az én fogalmaim szerint belvárosnak nevezett szektortól. Szerncsére autóval mentünk.
Ott először a srác gyorsan körbevezetett minket a kb 200 millából épült, ámde rém ízléstelen házon - ocsmány csempék, kis izé-bizék mindenhol, lcd kijelzős kocsifelhajtó-figyelő szisztem, sehol egy meghitt zug stb. - aztán bevetettük magunkat a habokba.
Enyhe kárörömmel konstatáltam a BérHerceg arcára kiülő bárgyú kifejezést,amikor meglátott fürdőruhában. Hát igen kisfiam...
Rajtunk kívül tartózkodott a társaságban két angol, egy amerikai meg még egy magyar srác, akinek az angoltudása frenetikus volt, mintegy háromésfél percig őőőőő-zött mire eszébe jutott a szó: square.
Aztán nagyon gyorsan megköszöntük a vendéglátást és elviharzottunk A.-ék két másik haverjáért, akikkel irány a Kulti, ott még elücsörögtünk. Fél egy körül mondtam be az unalmast, mivel Hugiból nem lehetett telefonon kiszedni egy ép mondatot sem arra vonatkozóan, hogy mi a prog., és amikor egynél több pár társaságában vagyok előbb-utóbb belémáll a para és muszáj lelépnem. Így történt tegnap is. Hívtam egy taxit és hazafelé arról álmodoztam, hogy majd egyszer lesz valaki, akinek ilyenor elkezdhetek fejhangon nyavajogni, hogy mennyünkmárhaza.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]