péntek, július 30, 2004

Valaki megdobna egy csipaeltávolító készülékkel? Már két kávét is ittam, de csak a gyomrom fáj tőle, fel nem ébredtem.
Naggyon korai volt a kelés máma, voltunk festéken venni. Sikerült, okkert meg pirosat. Alig várom, hogy lássam az összhatást! Azt', ha ronda, festetek újra. De nem lesz ronda. Szép lesz.
Talán mára elkotródott a tegnap délutáni szörny, jót tett a kávézás Nyulinál, meg a kártya este. Szeretem ezeket az összeröffenéseket - oltári hangzavar, mindenki egyszerre beszél mindenkivel, telefonon, ordít a zene, a házigazda a macskájával, kiborul a kávé stb., stb., érzem, hogy élek.
Zsófi eszelős tempóban gömböjödik (elipszilon?), kiváncsi vagyok, hova bír még nőni novemberig....
Most pedig megmondják nekem (nekünk) a frankót melóügyben. Folyt. köv.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]