kedd, július 27, 2004

A változatosság kedvéért behalt a szisztem bent, már két postom szállt el a nagy büdös cyber-térbe. Ezúton csatlakozom M.-hez: az informatika monnyon le!
Szóval.
Tegnap Marcy-val vacsoráztam, aki két évet húzott le Grúziában a Békehadtesttel, tanárként. Respect.
Épp azt fejtegettem,amikor elszállt a gép, hogy mennyire durva dolgokat mesélt. Ott gyakran még mindig úgy szereznek feleséget a hím egyedek, hogy frankón 17-18 éves lányokat rabolnak el a nyílt utcán, aztán soha többet nem engedik őket vissza a családjukhoz. Ezzel együtt, ahogy Marcy mondta: the best thing a woman can do is to get married. Anélkül még kevesebb az esély a túlélésre.
Minden tiszteletem az övé, és a hozzá hasonlóké, akik fizetés nélkül, hihetetlen körülmények között (ő egy ideig huszadmagával lakott egy kis házban, no water, no electricity) fáradoznak az emberiség megmentésén.
Én túl gyáva, kényelmes, urbanizált, mittomén mi vagyok ehhez.
A legszembetűnőbb változás azonban az, hogy beszűkült amerikaiból igazi kozmopolita lett, nyílt gondolkodással, szociális érzékenységgel. Például annak örül a legjobban a hazatérés kapcsán, hogy otthon lesz a választásokkor, és Bokor Gyuri ellen szavazhat.


Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]