hétfő, augusztus 16, 2004

Egy darab nyugis hétvége után következik három darab munkanap, ami persze még mindig sokkal jobb, mint öt munkanap.
Teljes családi tobzódásban telt a szombat-vasárnap, vettem Apuval parkettát, amit aztán közös erővel felvittünk a lakásba, ahol már áll az üvegtégla fal és ki is van festve. Állítólag percek kérdése és beköltözöm. Hangsúly az állítólag-on.
Este elsunyultam egy randit Ficsúrral - nem volt energiám, hogy kövessem a csavaros kis észjárását, ami ráadásul hiperkamu. Mindig úgy csinál, mintha nagy titkok tudója lenne, és két keresztkérdéssel simán zavarba lehet hozni, aztán meg dühönghetek, hogy csak az időmet fecsérlem. Szó se róla, kedvelem Ficsúrt, és néha valóban vegyül hasznos infó a sok sületlenségbe, amit összehord, de kell hozzá ideg, meg hangulat és szombat este nekem egyik se volt.
Vasárnap szokásos ebéd, a gyerek velünk. Újabban kamaszodik, csiricsáré cuccokat hord, három számmal nagyobb gyűrűket, a körömlakkozásról két év masszív pofázással sikerült leszoktatnom.
Néha jót mulatok azon, hogyan ültetem át anyám szigorát a saját gyereknevelési gyakorlatomba - emlékszem a "jódecsakakissujjad"-ra én is:)


Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]