péntek, augusztus 06, 2004

Este voltunk WB-ban Unokatsóval.
1. A mai fiatalok nem járnak Szigetre a kutya mindenségit?! Csurig volt a hely.
2. Úgy éreztem magam, mint Aliz a nyúl üregében.
Öregszem? Antiszoc vagyok? Gyakrabban kellene eljárni?
Miért jönnek csajok a murvával felszórt helyekre tűsarkúban? Miért 17 éves csajok jönnek?
3. 10-kor akkorákat ásítottam, hogy ropogott bele az álkapcsom. Ciki. De lenyomták a Tűsarok zenéjét. Az jó volt.

Délután szemlére mentem Gyöngyszemhez. Gyöngyszem új ablakokat kapott, most csak úgy virít kifele a ház homlokzatából. Bukó-nyíló, szép fehér ablakok, át is lehet nézni rajtuk, a levegő is bejön, ha úgy akarom, a zaj is kint marad, egyszóval igazi sehr praktisch ablakok. Két sehr zorall csávó applikálta őket, kicsit meg is rémültem, amikor megláttam őket: kákabelű testvérpár, akiknek súlyos barázdákat varázsolt az élet az arcára, testük itt-ott megbolondítva tetoválással, plusz két eszelős szempár. Nem szeretnék velük sötét sikátorban találkozni. De nagyon szépen megcsinálták az ablakokat.

Szemle után irány A.: Zorka vizit. A kiscsaj egyre rosszabb, nő, mint a bolondgomba, és nagyon okos. Ezenkívül csíkozódik a hamuszürke bundája, gyönyörű. Fél délután egy döglött csótánnyal játszott a kis édes. És még mindig tudja, hogy én vagyok a Mami, mert odaértem, és öt perc múlva az ölemben volt. Hehe.


Ja! És ezúton hívnám fel a tisztelt policáj figyelmét arra, hogy valaki(k) kábítószerrel való visszaélés bűntettét követték el tegnap a Ferenc körúti aluljáróban. Olyan spangliszag volt, hogy rá lehetett támaszkodni. Zárják börtönbe az ilyen lumpen elemeket!

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]