péntek, augusztus 13, 2004

Úgy elszaladt ez a hét, hogy husssss....
A másik oldalon meg fényévekre érzem magam a hétfőtől, amikor Z. eltűnt.
Nem mondhatnám, hogy produktív voltam. Úgyhogy nem is mondom. Letudtam, egy undorító repi anyagot, azt szevasz! De még a macsákért való aggódás közepette is sikerült elérnem, hogy korrumpálni akarjanak. Lehet, hogy tényleg újságíró leszek? Hehe.
Ficsúr jelentkezett be a héten. Mint kiderült, tényleg a kormánynak dolgozik, és rettenetesen nagyon szeretné, ha írnék egy cikket, bizonyos témában. Ennek az óhajának szerdán adott hangot. Tegnap este felhívott, kérdezte mivan. Mondtam semmi, az egész napot a kétlábú macskámmal töltöttem. Szerintem azt hitte hülyéskedek, mindenesetre lehalkította a hangját és közölte: az érintett szerv szívesen áldozna rám egy kisebb összeget, ha megírnám a cikket.
Majdenem lefordultam a székről. Sose akart még senki korrumpálni, nem tudom, hogy kell viselkedni ilyen helyzetben. Taníthatnák ezt is az egyetemen. Egyelőre minden sejtem lázad az ötlet ellen. Persze valamiből ki kell majd fizetni Zorka másik lábát...:) A szar az, hogy tényleg érdekes a téma, de nem azért, mert botrányt lehet belőle csinálni. Inkább Ficsúr főnökeit kellene megszorongatni.
Ja. Plusz haszon: Ficsúr csorgó nyállal bámult a "háttérbeszélgetés" alatt, majd tegnap (közvetlenül miután közölte, hogy le akar fizetni) rámparncsolt, hogy parancsoljak rá a munkásaimra (sic!), hogy gyorsan fejezzék be a lakást. Épp, hogy azt nem mondta: meg akarlak dugni. Olyan bájos az élet.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]