hétfő, augusztus 30, 2004

Jaj, hát de jó megint itt lenni.
Pedig ma meg is csúsztam, elmentem egy sajttájra, amit nem tartottak meg. Legalább tudtam aludni. Az is valami.

Dejó lenne itthagyni a francba az egészet.... Szereztem egy működőképes cd-lejátszót, most Seal-t hallgatok. Nem kérem a kritikát. Nem vagyok képes momentán ennél tartalmasabb dolgok befogadására.

Kedves Fiú nem ír nekem ma sem. Úgy látszik nem vagyok jó emiles flörtben. Valahogy mindig megszakad a folyamat. Persze, mert emilben nem tudom bevetni a százdollárt érő mosolyomat. Pedig az be szokott jönni:))

Meg kéne látogatnom Zorkát, de asse tudom mikor meg hogy'. Egy szemét vagyok, nem voltam nála egy hete.

Valami pozitív pezsgéseket érzek ma, nyilván érzéki csalódás, de jólesik. Az direkt jót tett, hogy miközben zúztam le a városba (Hugi jóvoltából kocsival) eccercsak megszólalt a Warpigs Montecarlo c. eposza a rádióban. Az j ó volt.


Egyébként meg elhoztam egy csomó cd-t Nővértől, de persze a kurva szisztem megtagadta a cd másolást otthon. Sürgősen kerítenem kell valakit, aki átírja nekem a jó kis zenéket, mert fővesztés terhe mellett kaptam meg őket 3 napra. M.?

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]