szerda, augusztus 04, 2004

Ma a dafke durcás ovis stárcióba léptem. Nem vagyok hajlandó egyetlen értelmes sort sem leírni. Értem?
Backgammonozok, voltam ebédelni, cd-t keresek a neten és levelezek M.-el. Persze a rohadt cég még a semmitevésemet is elbassza, behalt az emilszisztem, két órája nem jön semmi.
M. szerint most ellenőrzik a leveleket, és mérlegelik, hogy Irving Washington, vagy Washingon Irving legyen a küldő neve. Én meg várom a leveleket és megesz a kíváncsiság, hogy vajon a határozók, a névelők, vagy az igekötők maradnak-e meg.
Rekonstruáljon cenzúrázott leveleket Ön!

Ja! És csatlakozom M. "sok lóvét minden újságírónak" mozgalmához. Esetleg megkezdhetnénk az aláírásgyűjtést, hátha sikerül kibuliznunk egy jó kis népszavazást.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]