péntek, augusztus 13, 2004

Nyom, nyom, nyom.
Nagggyon úúútálom az ilyen időt. A fejemen ül öt elefánt, meg három partravetett ámbráscet. Vagy kékbálna. Esetleg hosszúszárnyú bálna. Eddig a cetológiai műveltségem.
Persze tegnap enyhülésért rinyáltam, de könyörgöm, nem lehetne ezt úgy, hogy közben ne essen szét a fejem a közlekedő frontoktól?
Vagy fogjam be a pofámat, mert megint eltűnik a cica?
Aki egyébként jól van és alszik. Okos állat, ez a legjobb amit tehet. Teljesen beparáztatott az orvos, ezzel a csavar-eltöréssel, ugrálkás esetén. Nem mintha olyan nehéz lenne engem beparáztatni.

Tárlatot vezetek délután Gyöngyszemben - aki jó eséllyel pályázik a Luca Széke névre is immár- kíváncsi vagyok, mit szólnak a csajok a változásokhoz. Nekik legalább szembetűnő lesz, nem jártak ott két hónapja.
Lehet, hogy meg kellene fenyegetni Szakmukit. Elhinné vajon, hogy időzített bombát szereltem a kocsijába, ami csak akkor nem robban, ha aug. 31-ig kulcsrakész lesz a lakásom?
Megint aljas vagyok....

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]