vasárnap, augusztus 08, 2004

Oké. Rászántam magam. Írok.
Péntek: Sziget. Kinőttem. Ittam, szívtam, de mindhiába. A két konc. amire mentünk jó volt, de semmi frenetikus, a vége felé (kb. 1/2 4), meg már úgy éreztem magam, mint ovis koromban, ha anyuékkal voltunk vendégségben, és én már rég haza akartam menni, mikor ők épp csak belejöttek a beszélgetésbe. Két bombával a fejemben (nrg drink) sikerült kihúznom valahogy.
Hangsúlyozom mégegyszer, hogy a koncertek jók voltak, sőt még némi friss vér is került a képbe az Ez a divat nevű zenekar jóvoltából. Fogalmam sincs kik ők, de jó kis elektro-jazz-t nyomnak.
Tegnap Unokatesó meg én elindultunk, hogy elköltsük a pénzem, de az össz zsákmány, amit az egész délután tartó masszív pénztkölteni akarással sikerült megszereznem, egy póló, meg három csíkos bugyi. Tiszta ciki. Ja! Meg vettem írható cd-t is. Úgyhogy mára lett Gotan Project-em. Hehehe.

És Zorka megtalálható itt. Ha már én ilyen béna vagyok és hetek alatt képtelen vagyok letölteni a képeket. Köszönjük M. mama közreműködését. Csak a hiteles tájékoztatás végett: M. sem az a géppuskakezű, ha képtöltögetésről van szó. A cicacsajról azok a képek kb. két hónappal ezelőtt készültek, ehhez mérten nőtt, és elkezdett csíkosodni is.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]