szerda, szeptember 15, 2004

Fura ez a két- háromlaki élet.
Ma reggel végignéztem a lakáson, és kicsit összefacsarodtam. Már kurvára bírnék egy kis állandóságot, nem ilyen féllábbal a munkahelyen, féllábbal a lakásban fílinget.
Aztán végignéztem az - igencsak hiányos - ruhatáramon, és majdnem elbőgtem magam.
Mert persze nem vittem le M.-hez minden cuccomat, ami lent van, azt meg momentán épp rühellem, és agybajt kapok, hogy nincs hova nyúlni és így meg hogy' legyek szép?
A reggeli nyomasztásnak nyilván jót tett, hogy Zorkát megint a bárd alá citálták, hiába tudom, hogy minden rendben lesz.

Ilyen nap van asszem, Hugi is ballábas ábrázattal jelent meg, hogy elfuvarmányozzon minket az állatorvosira, bár az ő nyomorultságának hátterében sejhető két hét masszív pörgés-nemalvás is.

Nekem meg a tököm tele. Munkát akarok! De gyorsan!

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]