szerda, szeptember 29, 2004

Höhh.
Apának most esett le, hogy mával hivatalosan is elköltözöm.
Fecserésztünk a lakásról, ez kéne az kéne.
Mondom, a hűtő az sürgős, elég tré, hogy egy liter tejet nem tudok hova rakni.
Erre ő: jó, majd szép apránként.
Mondom oké, de hűtő, az tényleg kell, hülyén fog kinézni a tízdeka marhapárizsi az ablakban.
Erre ő: mér', te már ma ott alszol?!?
Lehet, hogy az én kommunikációs stratégiámmal van baj, de eddig azt gondoltam, mindenkinek tiszta, hogy as soon as possible birtokba veszem a lakásom.
Ezenkívül azt is gondoltam, hogy az, hogy a szobámat falig kipakoltam, nincs otthon ágyam, ruhám, fogkefém, de még egy szemöldökcsipeszem se, ráutaló magatartásnak minősül....
Ezek szerint tévedtem?

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]