kedd, szeptember 07, 2004

Kártya volt nálam (M.-nél) este. Igazából Zorka-szemlélő összejövetel volt, mellékesen kártyáztunk is.
A csajok leszervezték a programot, míg én sajttájon voltam, így már csak a ténnyel szembesültem: 6-ra nálam vannak. Úgyhogy a nap hátralévő részét (kb 5 órát) a munka mellett (höhh) azzal töltöttem, hogy drukkoltam, hogy
A.) én érjek előbb haza
B.) ha már nem érek előbb haza, ne legyenek szétszórt bugyik a lakásban (ezen inkább filóztam, mármint, hogy vannak-e), ne legyen tele a pecó macska-hányással
Persze M. pasija ért előszöt haza, aztán M., aztán én. Zorka szerencsére nem okádta tele a lakást, és én is kivittem minden ruhadarabot legalább a fürdőszobáig.
A cicacsajért mindenki odavan - milyen kedves! milyen szép! milyen helyes! dejó neked! felkiálltásoktól zengett a budai éjszaka. Az én mellem meg dagad a büszkeségtől.
A kártyában csúfos vereséget szenvedtem.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]