csütörtök, szeptember 02, 2004

Állítólag fent van az új csempe. (Mindig csempRét írok a csempe helyett. Vajon miért...?)
Tegnap tökjó csajbulit tartottunk M.-nél, kártya után lehetett maradni beszélgetni, nem zavart haza mindenkit, ahogy általában teszi. Hogy miről folyt az eszmecsere, az már csak rémlik, mert persze irdatlanul szétcsaptam magam. Bizonyosan szóba került Petra elvtársnő legújabb pasiügye, meg az én facérságom, meg a hamarost a társaságba érkező baba, meg ilyenek. Rém szociálisak vagyunk.
A szétcsapatásnak is a meglett az eredménye: én végigfuldokoltam az éjszakát. M. szerint ilyenkor a cigi jót tesz. Mingyár megyek, kipróbálom.

És, megpróbálok beszerezni egy tagboard-ot, hogy végre kommunikálhassak azon kedves olvasókkal is, akik lusták emilt írni.
El fog tartani egy darabig, irdatlan lámer vagyok, de rajta vagyok az ügyön.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]